Wat een paar jaar geleden startte met testen van mijn strategische marketingsessies bij bedrijven (voor een lage prijs), groeide dit jaar uit tot een volledig marketing traject.
Omdat ik geloof in het bouwen van sterke en persoonlijke merken, ja ook voor bedrijven én niet alleen voor zzp'ers.
Want we willen allemaal gehoord en gezien worden. Dat geldt ook voor jouw potentiële klanten. En dat wil je laten voelen.
Daarom deel ik deze resultaten met trots. Deze berichten kreeg ik van mijn klanten, en dan verschijnt er een grote glimlach op mijn op mijn gezicht. Hier doe ik het voor😁.
Want door de juiste vragen te stellen, het verhaal achter het verhaal willen ontdekken en écht luisteren ➡️ kom je tot mooie inzichten en een sterke strategie, die voor je werkt.
Lees verder voor een aantal handige vragen, die je helpen bij jouw marketing.
Hoe wil jij gezien worden? Wat wil je dat mensen onthouden? Dit zijn je haakjes voor jouw personal brand
Waarom word je blij van je werk? Wat doe je dan?
Heb je bepaalde hobby's die bijdragen aan je werk?
Het is fijn om duidelijke berichten te schrijven. Dus houd een bericht concreet en deel daarin1 á 2 tips. Het is niet de bedoeling dat je alle informatie in één bericht zet, dan is het voor de lezer heel onduidelijk wat je wilt.
Maak gebruik van een actieve schrijfstijl, dat is kort en krachtig en leest fijner. Als je dit op Google intypt, krijg je voorbeelden.
En twee vliegen in één klap: je krijgt helderheid, overzicht én een strategie om een sterk & persoonlijk merk te bouwen. Inclusief concrete actiepunten om je marketing slim en efficiënt in te zetten.
Waarom het traject zo waardevol is?
We starten met een strategische marketing sessie om tot de kern te komen. Je krijgt een werk- en handboek, drie coachingsessies + WhatsApp support. Zo kun je je vragen aan mij stellen, zodat je niets in de weg staat.
Ook klaar om een sterk en persoonlijk merk te bouwen? En krijg zonder trucjes op een organische manier klanten. Nieuwsgierig wat ik voor jou zie?
Ik wil kennismaken👉 Zo ontwikkelde ik een heldere strategie, positionering en contentstrategie voor een bedrijf dat zijn doelgroep niet bereikte. En daardoor omzet misliep. En nu? Ze werken met een duidelijke richting + focus en de planning zit vol tot halverwege augustus!
👉 Scherpte ik de strategie aan van een dierfysiotherapeut en werkten concrete contentpunten uit. Daarnaast bedachte we ook een lanceerstrategie voor haar online leeromgeving. En nu? Meer interactie met haar doelgroep + abonnementen verkocht.
👉 Denk ik mee met een bedrijf hoe ze LinkedIn kunnen inzetten via hun medewerkers. Als sparringpartner geef ik advies en inspiratie over het opbouwen van personal brands, die passen bij de visie van het bedrijf.
In de tweewekelijkse Mainstay Memo neem ik je mee in mijn wereld van marketing, ondernemerschap, slimmer werken én persoonlijk leiderschap.
Ik schrijf me in!